سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گروه خبری GSM: تحلیل تحقیقات جدید وب سایت YouGov درباره محبوبیت سیستم عامل اندروید گوگل نشان می دهد اندروید به زودی در سرتاسر جهان از تمامی سیستمهای عامل موبایل پیشی خواهد گرفت.
به گزارش مهر، گوشی های اندرویدی با سبقت گرفتن از گوشی های آی-فن اکنون در برخی از کشورهای جهان از جمله بریتانیا به محبوبترین گوشی های هوشمند تبدیل شده اند.

وب سایت YouGov با نظر سنجی از 2 هزار نفر از کاربران بریتانیایی دریافت در حدود 28 درصد از کاربران تلفن همراه از گوشی اندرویدی، 26 درصد از آی-فن، و 14 درصد از بلک بری استفاده می کنند. بیش از چهار میلیون بریتانیایی بالای 18 سال مالک گوشی های اندروید هستند و این گوشی ها در میان کاربران جوان و سالخورده گوشی های هوشمند از محبوبیت بالایی برخوردار اند.

کاربران اندروید بیشتر از سیستم نقشه اندروید استفاده می کنند زیرا این نرم افزار یکی از سه نرم افزار برتر گوشی های اندروید انتخاب شده است.

محققان با تحلیل آمارهای به دست آمده از کاربران بریتانیایی گمان می برند سیستم عامل اندروید می تواند به زودی از تمامی سیستمهای عامل در جهان سبقت بگیرد زیرا به زودی میزان استفاده از آن به واسطه بکارگیری اندروید در ابزارهایی با قیمت پایین تر افزایش خواهد یافت.

بر اساس گزارش تلگراف، سیستم عامل اپل در حوزه تبلتها همچنان سیستم عامل برتر به شمار می رود، زیرا تبلت آی-پد اکثریت فروش تبلتهای جهان را به خود اختصاص داده است. از این رو اندروید در این بازار جهانی رقابتی جدی را در پیش رو داشته و قصد دارد گروهی جدید از تبلتهای تحت نسخه Honeycomb اندروید را عرضه کند.





تاریخ : چهارشنبه 90/1/17 | 8:37 عصر | نویسنده : خانم اکبری | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.